Blogia
escacslarapita

Una de cal i l'altra d'arena...

Aquesta ronda té un gust "agridulce", per una banda l'A guanya i a falta de tres rondes ja pareix una quimera que no pugi a 2ª Divisió, i per l'altra el B perd i veu com les opcions de pujar s'allunyen.

La Ràpita A  6.5 - 3.5 Sta Coloma: La setmana passada vaig dir que seria un match dur i la veritat es que va ser així. Dani va firmar taules pronte, Aitor de seguida va posar la directa i es va posar peça amunt, Ramon va agafar ventatja i les coses pintaven bé... No obstant després va venir un rato molt llarg on no es decidia cap partida. Cap a les 11.30 Aitor i Ramon guanyen, Miguel i Michel firmen taules i Marin també guanya una partida força bonica i ens posem 4.5 a 1.5, després d'això encara va ser més llarg, jo vaig demanar taules al meu rival en una posició molt igualada però el meu rival va voler forçar, Marc perd i només quedaven la meva partida amb igualtat, aaron que estava millor i Panella que estava força malament. Finalment el meu rival va veure que no hi havia res a fer i vam firmar les taules... Uns 20 minuts després Aaron guanya i el match quedava resolt, Panella va treure el ratolí que porta dins i el match s'acaba ...

Pareix que la cosa estigui feta però per no menysprear els rivals prefereixo no anunciar un històric "JA SOM DE 2ª!" fins que no estigui al sac i ben lligat.

Salou 4.5 - 3.5 La Ràpita B: Una llàstima, ja que els tres primers taulers del CER van sumar 1.5 de 3, un molt bon resultat que deixava el match a les mans dels taulers de baix. Va ser una pena que no es puguessin lligar 2.5 punts més però l'escacs es així...Està clar que encara no s'acabat però ara cal una ajuda de l'Ampolla i a veure els desmpats...

6ª Ronda:

La Ràpita A - Mora: Amb l'ELO a la mà hauriem de guanyar però s'ha de jugar.

La Ràpita B - Peó Vuit B: Un match molt atractiu entre dos equips a priori força igualats.

La Ràpita C - Masdenverge C: Si guanyen els xicuelos tenen opcions de pujar.

Us recordo a tots que jugarem a la Sala d'Actes de l'Ajuntament, a les 9 caldran mans per montar la sala.

Fins diumenge i Força CER!

1 comentario

DaNi -

A SEGUNDAAAAAA OEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!